Ένα από τα αποτέλεσματα της πανδημίας ήταν η αύξηση της εξ αποστάσεως εργασίας και εργασίας από το σπίτι. Στην εξ αποστάσεως εργασία, η ανάγκη για επικοινωνία αυξάνεται και είναι ακόμη πιο σημαντική για τη διατήρηση του ηθικού της ομάδας και τη διαχείριση έργων με γεωγραφικά διασκορπισμένο εργατικό δυναμικό.
Εφαρμογές όπως το Teams, το Zoom, το NetMeeting και το Skype έχουν γίνει απαραίτητα εργαλεία κάθε επιχειρήσης. Η αποθήκευση στο cloud ως μέσο κοινής χρήσης εγγράφων και επικοινωνίας είναι πλέον απαραίτητη. Ένα τηλέφωνο Cloud , ένα τηλέφωνο που χρησιμοποιεί Voice over IP («VoIP») μέσω Διαδικτύου καθίσταται απαραίτητο για την παραγωγικότητα, το απόρρητο και τις γενικές επικοινωνίες.
Περισσότερο από ποτέ, οι επιχειρηματικές επικοινωνίες είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Οι πελάτες και οι προμηθευτές πρέπει να επικοινωνήσουν. Η εταιρεία πρέπει να διατηρήσει μια παρουσία στο Διαδίκτυο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Οι γεωγραφικά διασκορπισμένες επιχειρήσεις χρειάζονται επιχειρηματικές επικοινωνίες για τη σύνδεση γραφείων στο σπίτι, εργοστασίων παραγωγής και αποθηκών στο εσωτερικό και στο εξωτερικ.
Το πρώτο βήμα για μια επιχείρηση είναι να καθορίσει τι θέλει από τις επικοινωνίες. Στην καρδιά του βρίσκεται ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP. Ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP είναι κάτι πολύ περισσότερο από “απλώς ένα τηλέφωνο”. Η μετάβαση στις επικοινωνίες Cloud-Base επιταχύνεται.
Ένα σύστημα που υποστηρίζει VoIP φέρνει μαζί του μια σειρά από νέες δυνατότητες και λειτουργίες. Παρέχει απλή τηλεφωνία , συμπληρωμένη από ομαδικές κλήσεις και βίντεο. Το VoIP υποστηρίζει εφαρμογές όπως το Skype για να επιτρέπει βιντεοκλήσεις μεμονωμένα και ομαδικά, μεταφορά αρχείων και κοινή χρήση επιφάνειας εργασίας. Σε συνδυασμό με ένα πλήρες σύστημα τηλεδιάσκεψης, παρέχει ένα ισχυρό περιβάλλον για βιντεοκλήσεις και ανταλλαγή πληροφοριών.
Οι έξυπνες συσκευές μπορούν να υποστηρίξουν λογισμικό που μετατρέπει τη συσκευή σε τηλέφωνο Cloud , συνδέοντας τον χρήστη με το εταιρικό σύστημα επικοινωνιών οπουδήποτε, οποτεδήποτε.